ترجمه مقاله Preventing Child Sexual Abuse Early: Preschool Teachers’ Knowledge, Attitudes, and Their Training Education in China - جلوگیری از سوء استفاده جنسی در اوایل کودکی: نقش اطلاعات، نگرشها و آموزشهای مهارتی معلمان پیش دبستانی  چین

ترجمه مقاله Preventing Child Sexual Abuse Early: Preschool Teachers’ Knowledge, Attitudes, and Their Training Education in China - جلوگیری از سوء استفاده جنسی در اوایل کودکی: نقش اطلاعات، نگرشها و آموزشهای مهارتی معلمان پیش دبستانی چین

نام مقاله:
Preventing Child Sexual Abuse Early: Preschool Teachers’ Knowledge, Attitudes, and Their Training Education in China
نام نویسندگان:
Wenjing Zhang1, Jingqi Chen2, Fengfeng Liu
مجله:
SAGE Open Volume: 5 issue: 1, Article first published online: February 8, 2015; Issue published: March 20, 2015
سال انتشار:
2015
تعداد صفحات مقاله:
7
تعداد صفحات ترجمه فارسی
10
Abstract:

Abstract

This study is aimed to examine preschool teachers’ knowledge of, attitudes about, and training related to child sexual abuse (CSA) prevention in Beijing, China. Two hundred and forty-five preschool teachers were administered the 16-item questionnaire that contained questions on CSA prevention knowledge, attitudes, and teacher training. Results showed that Chinese preschool teachers had limited knowledge on CSA prevention (M = 4.86, SD = 2.12). Less than 5% of the teachers ever attended CSA prevention training programs. Preschool teachers’ training on CSA prevention was the significant factor for their knowledge and attitudes. To help protect children against sexual abuse, there is an urgent need to develop appropriate prevention training programs for preschool teachers in China.

Keywords child sexual abuse, prevention, teacher education, child protection

توضیحات:

ترجمه مقاله Preventing Child Sexual Abuse Early: Preschool Teachers’ Knowledge, Attitudes, and Their Training Education in China - جلوگیری از سوء استفاده جنسی در اوایل کودکی: نقش اطلاعات، نگرشها و آموزشهای مهارتی معلمان پیش دبستانی  چین توسط مترجمان حرفه ای در 10 صفحه در قالب فایل Word ترجمه و آماده شده است. در زیر نمونه ای از ترجمه این مقاله رو ملاحظه می فرمایید.

چکیده:

این مطالعه در نظر دارد که دانش و نگرشها و آموزشهای معلمان پیش دبستانی را در ارتباط با پیشگیری از سوء استفاده جنسی از کودک(CSA) در پکن چین مورد بررسی قرار دهد. 245 معلم پیش دبستانی یک پرسشنامه 16 آیتمی را تکمیل کردند که حاوی سوالاتی در مورد دانش، نگرشها و مهارتهای معلمی بود. نتایج نشان داد که معلمان پیش دبستانی چینی در مورد پیشگیری از CSA دانش محدودی داشتند(میانگین=4.86، انحراف معیار=2.12) کمتر از 5 درصد معلمان تاکنون در برنامه های مهارتی پیشگیری از CSA شرکت داشته اند. مهارت معلمان پیش دبستانی در مورد پیشگیری از CSA عامل معناداری برای دانش و نگرشهای آنها بود. برای کمک به حمایت از کودک در برابر سوء استفاده جنسی، نیاز عاجلی برای توسعه برنامه های مهارتی مناسب پیشگیری از CSA، برای معلمان پیش دبستانی چین وجود دارد.

 

کلیدواژه ها:

سوء استفاده جنسی از کودک، پیشگیری، آموزش معلم، حفاظت از کودک.

 

مقدمه

سوء استفاده جنسی از کودک(CSA) یک معضل بهداشتی عمومی و گسترده است که با پیامدهای منفی برای قربانیان خردسال همراه است. مطالعات پیشین نشان داده اند که پیامدهای CSA شامل طیف گسترده ای از مشکلات اجتماعی، فیزیکی، روانی مانند درد باسن، افسردگی، اضطراب، مشکلات رفتاری، سوء استفاده از مواد، حساسیت بین فردی می شوند(چن، دونی و هان، 2006؛ هوما، وانگ، سائوک و کیشور، 2012؛ هورنور، 2010؛ لین، لی، فن و فانگ، 2011؛ مانیگلیو، 2009؛ سوتسومی، ایزوتسو و ماتسوموتو، 2010). اگرچه بستگی به نمونه پژوهش و تعریف سوء استفاده جنسی، این برآوردها گوناگون هستند، با این حال  پژوهش ها پیشنهاد می کنند که CSA در چین متداول نیست(چن، دونی و هان، 2004؛ چن، هان، لیان و دونی، 2010؛ سان، دونگ، یی و سان، 2006؛ تانگ، 2002). در چین، برای CSA  هیچ تعریف رسمی وجود ندارد. اکثر پژوهشگران چینی تعریف سازمان بهداشت جهانی برای CSA را برگزیده اند. مطابق این تعریف، CSA درگیری کودک در فعالیت جنسی است که هیچ درکی از آن ندارد، قادر به اعلام رضایت آگاهانه نیست یا به خاطر اینکه از لحاظ رشدی آمادگی ندارد و نمی تواند رضایت دهد، یا به خاطر اینکه فکر می کند با مخالفت با آن، قوانین و تابوهای اجتماعی جامعه را نقض می کند. سوء استفاده جنسی از کودک، انجام فعالیت جنسی بین یک کودک و یک بزرگسال یا کودک دیگری است که بر حسب سن یا مرحله رشدی، رابطه مسئولیتی، اعتمادکننده یا موضع قدرتی نسبت به کودک دارد که با هدف تامین و ارضاء نیازهای فرد دیگر انجام می شود(سازمان بهداشت جهانی، 1999).


قیمت مقاله لاتین: رایگان  
قیمت ترجمه فارسی مقاله: 12,000  تومان

فرم سفارش و خرید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
توضیحات:
اعداد زیر را وارد کنید.

نکات قابل توجه

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد، ضمن اینکه همزمان، لینک دانلود فایل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود. که لازم است برای این امکان، آدرس ایمیل را در محل مربوطه به طور صحیحی وارد نمایید.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها ایرادات مورد نظر قابل اصلاح است. توضیحات و مشخصات فایلهایی ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط پارس پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: