ترجمه مقاله The power of sensory marketing in advertising (قدرت بازاریابی حسگرایی در تبلیغات)

ترجمه مقاله The power of sensory marketing in advertising (قدرت بازاریابی حسگرایی در تبلیغات)

نام مقاله:
The power of sensory marketing in advertising
نام نویسندگان:
Aradhna Krishna, Luca Cian, Tatiana Sokolova
مجله:
Current Opinion in Psychology Volume 10, August 2016, Pages 142-147
سال انتشار:
2016
تعداد صفحات مقاله:
5
تعداد صفحات ترجمه فارسی
5
Abstract:

This article discusses the role of sensory marketing in driving advertisement effectiveness. First focusing on vision, we discuss the effect of mental simulation and mental imagery evoked by ad visuals on ad effectiveness. Second, we review findings on gustation, zooming in on the effect of multi-sensory stimulation on taste perceptions. Third, we elaborate on the role of actual and imagined touch in shaping consumer evaluations and behaviors. Fourth, we discuss olfaction as a driver of ad recall and responses to ads. Finally, we review the role of auditory sense in advertising, focusing on the effect of music on consumers’ memory for and evaluations of ads. Directions for future research in the domain of sensory marketing and product advertising are discussed.

توضیحات:

ترجمه مقاله The power of sensory marketing in advertising (قدرت بازاریابی حسگرایی در تبلیغات) توسط مترجمان حرفه ای در 5 صفحه آماده شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است. در زیر نمونه ای از ترجمه این مقاله را مشاهده می کنید.

چکیده

در این مقاله نقش بازاریابی حسگرایی در هدایت تبلیغات اثربخش مورد بحث قرار می گیرد. اولا، ما با تمرکز بر حس بینایی، در مورد تاثیر شبیه سازی ذهنی و تصاویری ذهنی که توسط آگهی های تبلیغاتی بر اثربخشی تبلیغ القا داده می شوند بحث می کنیم. دوما، ما با زوم کزدن روی تاثیر تحریک سازی چند حسی بر تصورات مزه یافته های خود را در مورد حس چشایی بررسی می کنیم. سوما، ما نقش لمس واقعی و تصوری در شکل دادن به برداشت ها و رفتارهای مصرف کننده را به طوردقیق می گوییم. چهارما، ما در مورد حس بویایی به عنوان یک یادآور تبلیغات و واکنش گر نسبت به تبلیغات بحث می کنیم. در نهایت، در تبلیغات، با تمرکز بر تاثیر موسیقی بر حافظه مصرف کنندگان و برداشت ها از تبلیغات نقش حس شنوایی را بررسی می کنیم.دستورالعمل برای تحقیقات آینده در زمینه بازاریابی حسی و تبلیغات محصول بحث می شود.

 

در چند دهه گذشته، بازاریابی ، باحرکت از ارتباطات بی جهت از شرکت ها به مصرف کنندگان، تا گفتگو بین شرکت ها ومصرف کنندگان به شدت تغییر کرده است. امروزه ارتباطات بازاریابی مکالمات چند بُعدی با مصرف کنندگان در مورد محصولات است. در نتیجه ی توجه به چگونگی دسترسی به مصرف کنندگان از طریق پنج حس بشر در دنیای شرکت ها و همچنین درمحیط آکادمیکبه طور نمادین رشد می کنند....

 

به محض پرداخت موفق لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد و همزمان به ایمیل شما نیز ارسال می شود.


قیمت مقاله لاتین: رایگان  
قیمت ترجمه فارسی مقاله: 9,000  تومان

فرم سفارش و خرید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
توضیحات:
اعداد زیر را وارد کنید.

نکات قابل توجه

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد، ضمن اینکه همزمان، لینک دانلود فایل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود. که لازم است برای این امکان، آدرس ایمیل را در محل مربوطه به طور صحیحی وارد نمایید.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها ایرادات مورد نظر قابل اصلاح است. توضیحات و مشخصات فایلهایی ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط پارس پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: