ترجمه مقاله Why strategy is key for successful social media sales - چرا وجود استراتژی برای فروش موفق در رسانه های اجتماعی عنصر کلیدی است

ترجمه مقاله Why strategy is key for successful social media sales - چرا وجود استراتژی برای فروش موفق در رسانه های اجتماعی عنصر کلیدی است

نام مقاله:
Why strategy is key for successful social media sales
نام نویسندگان:
Joan Lindsey-Mullikin, , Norm Borin
مجله:
Business Horizons Available online 18 April 2017
سال انتشار:
2017
تعداد صفحات مقاله:
10
تعداد صفحات ترجمه فارسی
15
Abstract:

مقاله Why strategy is key for successful social media sales - چرا وجود استراتژی برای فروش موفق در رسانه های اجتماعی عنصر کلیدی است در  15 صفحه توسط مترجمان حرفه ای به صورت تایپ شده و در قالب فایل Word ترجمه شده است.

 

Abstract

Many successful companies spend substantial time and effort engaging with potential consumers on social media sites. They determine how consumers spend their time online and develop interesting content to increase awareness and enjoyment of the brand—often only to lose those potential customers because the purchase process becomes too difficult once consumers have decided to buy the product. New technology recently introduced by third-party vendors allows companies to offer a sales option directly on social media websites such as Facebook and Instagram. In this article, we present the effects on the consumer decision process created by the ‘Buy Now’ option across the consideration, evaluation, purchase, and post-purchase stages. We compare and contrast three distinct decision models: (1) traditional media only, (2) traditional media and social media with only a communication capability, and (3) traditional media and social media with the added function of immediate purchase. We argue that though the possibility of buying on social media will decrease the number of brands considered and evaluated, the number of purchases and amount of brand advocacy will increase significantly due to the ease of purchase. We conclude with some recommendations on future research.

Keywords

  • Social media sales; 
  • Consumer decision-making process; 
  • Digital marketing; 
  • Retail social media; 
  • Brand social media
توضیحات:

چکیده

بسیاری از شرکت های موفق زمان و تلاش قابل توجهی صرف پرداختن به مصرف کنندگان احتمالی در سایت های رسانه های اجتماعی می کنند. آنها تعیین میکنند که چگونه مصرف کنندگان وقت خود را صرف آنلاین بودن و تهیه ی مطالب جالب برای افزایش آگاهی و بهره مندی از برند خود کنند – در اغلب موارد تنها به منظور حذف آن دسته از مشتریان احتمالی به این دلیل که زمانی که مصرف کنندگان تصمیم به خرید محصول می کنند فرایند خرید بیش از حد دشوار می شود . تکنولوژی جدید که اخیرا توسط فروشندگان شخص ثالث معرفی شده است به شرکت ها اجازه می دهد تا گزینه ی فروش مستقیم در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام ارائه کنند. در این مقاله، ما اثرات آن بر فرایند تصمیم گیری مصرف کننده که توسط گزینه ی "خرید آنی" طی انتخاب، ارزیابی، خرید و مراحل پس از خرید ایجاد شده  است را ارائه کرده ایم. ما سه مدل متمایز تصمیم گیری را مقایسه و مقابله کرده ایم: 1) رسانه های سنتی به تنهایی ، (2) رسانه های سنتی و رسانه های اجتماعی با تنها توانایی های ارتباطاتی و (3) رسانه های سنتی و رسانه های اجتماعی با عملکرد اضافه شده ی خرید فوری. ما استدلال می کنیم که هر چند امکان خرید در رسانه های اجتماعی تعدادی از مارک های در نظر گرفته شده و مورد بررسی را کاهش خواهد داد ، تعداد خرید و مقدار حمایت برند را به طور قابل توجهی با توجه به سهولت خرید افزایش خواهد یافت. این مقاله با برخی توصیه ها برای تحقیقات آینده به پایان میرسد.

کلمات کلیدی: فروش در رسانه های احتماعی؛ فرایند تصمیم گیری مصرف کننده ؛بازاریابی دیجیتالی؛ رسانه های اجتماعی خرده فروش؛ رسانه های اجتماعی برند


قیمت مقاله لاتین: رایگان  
قیمت ترجمه فارسی مقاله: 30,000  تومان

فرم سفارش و خرید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
توضیحات:
اعداد زیر را وارد کنید.

نکات قابل توجه

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد، ضمن اینکه همزمان، لینک دانلود فایل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود. که لازم است برای این امکان، آدرس ایمیل را در محل مربوطه به طور صحیحی وارد نمایید.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها ایرادات مورد نظر قابل اصلاح است. توضیحات و مشخصات فایلهایی ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط پارس پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: