ترجمه مقاله Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance (بازاریابی ارجاع به مشتری: مفهوم سازی، سنجش و ارتباط آن با بازده فروش)

ترجمه مقاله Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance (بازاریابی ارجاع به مشتری: مفهوم سازی، سنجش و ارتباط آن با بازده فروش)

نام مقاله:
Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance
نام نویسندگان:
Harri Terho, Anne Jalkal
مجله:
Industrial Marketing Management Available online 18 January 2017
سال انتشار:
2017
تعداد صفحات مقاله:
11
تعداد صفحات ترجمه فارسی
35
Abstract:

Abstract

The use of customer references to facilitate marketing and sales in business markets has received growing interest among practitioners and academics. The importance of references has been highlighted in a wide range of contexts, such as customer relationship management, customer value management, sales, and marketing communications. Yet knowledge about the effective application of references in business remains scant, and studies have not addressed in-depth what constitutes customer reference marketing or studied its relation to firm performance. This study contributes to this important but underdeveloped business marketing topic by 1) conceptualizing customer reference marketing based on theory and an extensive qualitative field study, 2) building a measure for the construct using survey data, and 3) demonstrating its relevance by linking the construct to firms' selling performance with additional collected data. The results broaden and specify the current understanding of how to effectively deploy references in business markets and provide evidence of the hypothesized performance, as well as contingency effects. The established conceptual foundations for the phenomenon provide substantial opportunities for practitioners and theory-testing oriented business marketing research.

Keywords

  • Customer reference marketing; 
  • Business-to-business marketing; 
  • Selling performance; 
  • Mixed-method research; 
  • Measurement development; 
  • Resource-based view
توضیحات:

ترجمه مقاله Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance(بازاریابی ارجاع به مشتری: مفهوم سازی، سنجش و ارتباط آن با بازده فروش) در 35 صفحه توسط مترجمان حرفه ای انجام شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.

چکیده

تسهیل بازاریابی و کار فروش در بازارهای تجاری با استفاده از روش ارجاع به مشتری در میان اهل فن و محققان محبوبیت روزافزونی پیدا کرده است. اهمیت ارجاع به مشتری در طیف وسیعی از حوزه های از قبیل مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارزش نهادن به مشتری، میزان فروش و تعاملات بازاریابی، دوچندان شده است. هنوز شکافهایی در دانش استفاده اثربخش از ارجاعات در واحدهای تجاری، وجود دارد و مطالعات به طور عمیق به این مسئله نپرداخته اند که بازاریابی ارجاع به مشتری از چه مولفه هایی تشکیل شده است یا رابطه آن را با نحوه عملکرد شرکتها مورد بررسی قرار نداده اند. این مطالعه به سه طریق در افزایش دانش پیرامون این موضوع مهم اما نوپا در حیطه بازاریابی کسب و کارها نقش دارد: 1) مفهوم سازی بازاریابی ارجاع به مشتری بر اساس نظریه ها و مطالعات میدانی وسیع با روش کیفی، 2)ساخت مقیاسی جهت سنجش این سازه با استفاده از نظرسنجی های پیمایشی و 3) اثبات وجود ارتباط آن از طریق مرتبط کردن این سازه با عملکرد فروش شرکتها و فراهم کردن داده های مکمل. نتایج این پژوهش دانش فعلی پیرامون اینکه چطور روش ارجاعات در بازارهای تجاری به طور موثری مورد استفاده قرار داد را گسترش می دهد و شواهدی از عملکرد فرضی و اثرات وابسته به آن را ارائه می دهد. مبانی مفهومی زیربنای این پدیده فرصتهای ارزشمندی در اختیار متخصصان  قرار می دهد و امکان نظریه سنجی با جهت گیری پژوهشهای بازاریابی تجاری را برای آنها فراهم می کند.

کلیدواژه ها:

بازاریابی ارجاع به مشتری؛ بازاریابی شرکت با شرکت؛ بازده فروش؛ پژوهش های ترکیبی-روشی؛ توسعه ابزارسنجش؛ دیدگاه منبع محور


قیمت مقاله لاتین: رایگان  
قیمت ترجمه فارسی مقاله: 35,000  تومان

فرم سفارش و خرید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
توضیحات:
اعداد زیر را وارد کنید.

نکات قابل توجه

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد، ضمن اینکه همزمان، لینک دانلود فایل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود. که لازم است برای این امکان، آدرس ایمیل را در محل مربوطه به طور صحیحی وارد نمایید.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها ایرادات مورد نظر قابل اصلاح است. توضیحات و مشخصات فایلهایی ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط پارس پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: