دانلود ترجمه مقاله  Product information and consumer choice confidence in multi-item sales promotions (اطلاعات مربوط به محصول و اعتماد به نفس مصرف کننده در هنگام انتخاب محصول در میان تبلیغات فروش چندین موردی)

دانلود ترجمه مقاله Product information and consumer choice confidence in multi-item sales promotions (اطلاعات مربوط به محصول و اعتماد به نفس مصرف کننده در هنگام انتخاب محصول در میان تبلیغات فروش چندین موردی)

نام مقاله:
Product information and consumer choice confidence in multi-item sales promotions
نام نویسندگان:
Demetra Andrews
مجله:
Journal of Retailing and Consumer Services ، Volume 28
سال انتشار:
2016
تعداد صفحات مقاله:
9
تعداد صفحات ترجمه فارسی
15
Abstract:

This research augments efforts to produce a richer understanding of the drivers of consumer choice confidence. It examines the interplay between two marketing interventions that consumers encounter in retail marketplaces, diagnostic product information and multi-item sales promotions. Results indicate that the influence of product information varies as a function of sales promotion format. The information effect is weaker when consumers are allowed to select the products that will be included in the promotion. Perception of information adequacy is revealed as a mediator of the information diagnosticity effect. The implications for marketing theory and promotional strategy are discussed.

Keywords

  • Consumer choice confidence; 
  • Information diagnosticity; 
  • Multi-item sales promotion
توضیحات:

ترجمه مقاله  Product information and consumer choice confidence in multi-item sales promotions (اطلاعات مربوط به محصول و اعتماد به نفس مصرف کننده در هنگام انتخاب محصول در میان تبلیغات فروش چندین موردی) در 15 صفحه فارسی در قالب فایل Word همراه با اصل مقاله لاتین آماده شده است. این مقاله توسط مترجمان حرفه ای ترجمه شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.

چکیده:

این تحقیق تلاش می کند تا از عوامل مشوق اطمینان مصرف کننده در انتخاب به شناختی عمیقتر دست یابد.  این مقاله به بررسی فعل و انفعال بین دو دسته تلاشهای بازاریابی می پردازد که مصرف کنندگان در بازارهای خرده فروشی با آن مواجه می شوند، ارائه اطلاعات تشخیصی محصول و تبلیغات چندمحصولی. نتایج نشان می دهد که تاثیر اطلاعات مربوط به محصول با تغییر ساختار تبلیغات محصولات تغییر می کند. اثر اطلاعات زمانی ضعیف است که مصرف کنندگان مجاز به انتخاب محصولاتی باشند که در تبلیغات گنجانده می شود. ادراک کفایت اطلاعات به عنوان یک عامل میانجی در اثرگذاری تشخیصی اطلاعات شناخته شده است. تلویحات نظریه بازاریابی و راهبرد تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است.


قیمت مقاله لاتین: رایگان  
قیمت ترجمه فارسی مقاله: 20,000  تومان

فرم سفارش و خرید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
توضیحات:
اعداد زیر را وارد کنید.

نکات قابل توجه

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد، ضمن اینکه همزمان، لینک دانلود فایل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود. که لازم است برای این امکان، آدرس ایمیل را در محل مربوطه به طور صحیحی وارد نمایید.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها ایرادات مورد نظر قابل اصلاح است. توضیحات و مشخصات فایلهایی ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط پارس پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: