دانلود ترجمه مقاله  Effect of social support on customer satisfaction and citizenship behavior in online brand communities: The moderating role of support source(اثر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در اجتماعات آنلاین برند: نقش تعدیل گر منبع حم

دانلود ترجمه مقاله Effect of social support on customer satisfaction and citizenship behavior in online brand communities: The moderating role of support source(اثر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در اجتماعات آنلاین برند: نقش تعدیل گر منبع حم

نام مقاله:
Effect of social support on customer satisfaction and citizenship behavior in online brand communities: The moderating role of support source
نام نویسندگان:
Dong Hong Zhu, Hui Sun, Ya Ping Chang
مجله:
Journal of Retailing and Consumer Services ، Volume 31
سال انتشار:
2016
تعداد صفحات مقاله:
7
تعداد صفحات ترجمه فارسی
12
Abstract:

Effect of social support on customer satisfaction and citizenship behavior in online brand communities: The moderating role of support source

توضیحات:

ترجمه مقاله Effect of social support on customer satisfaction and citizenship behavior in online brand communities: The moderating role of support source (اثر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در اجتماعات آنلاین برند: نقش تعدیل گر منبع حمایتی) در 12صفحه فارسی در قالب فایل Word همراه با اصل مقاله لاتین آماده شده است. این مقاله توسط مترجمان حرفه ای ترجمه شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.

چکیده

مشتریان اغلب در هنگام مواجهه با اشکالات یک محصول جهت جلب حمایت دیگران به اجتماعات آنلاین برندها ملحق می شوند. بعضی از مشتریان که حمایت اجتماعی خوبی دریافت می کنند، رفتار شهروندی مشتری پسند را بروز می دهند. این مطالعه جهت بررسی چگونگی تاثیر حمایت اجتماعی بر رفتار شهروندی مشتری با واسطه رضایت مشتری از شرکتهای فعال در اجتماعات آنلاین برندها یک الگوی نظری ارائه می دهد. در کنار اینها، نقش تعدیل گر منبع حمایتی(یعنی حمایت از جانب شرکتها در برابر حمایت از جانب مشتریان دیگر) نیز مورد بررسی قرار گرفته است. مدل پژوهشی با استفاده از تکنیک حداقل مربعهای بخشی مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج نشان داد که حمایت هیجانی و اطلاعاتی بر رفتار شهروندی مشتری جهت ارائه بازخورد و توصیه به شرکت تاثیر معناداری دارد و بواسطه رضایت مشتری از اجتماعات آنلاین برندها به سایر مشتریان نیز یاری می رساند. علاوه بر اینها حمایت هیجانی و اطلاعاتی از جانب شرکتها و مشتریان دیگر بر رضایت مشتری تاثیرات متفاوتی دارد.

کلیدواژه ها: اجتماع آنلاین برند، حمایت اجتماعی؛ حمایت اطلاعاتی؛ حمایت هیجانی؛ رضایت مشتری؛ رفتار شهروندی مشتری

1-مقدمه

در گذشته، مشتریان عمدتا با افراد آشنا و همراهان فروشگاهی در مورد محصولات گفتگو می کردند. گستردگی اجتماعات به زمان و مکان محدود شده بود(وو و همکاران، 2015) که این مسئله برای مشتریان یک محدودیت بود. توسعه تکنولوژی رسانه های اجتماعی تحولات عظیمی به همراه داشته است. مصرف کنندگان امروزی به راحتی با آشنایان از فاصله دور و افراد بیگانه که در منافع یک محصول عقاید مشترک دارند، در اجتماعات آنلاین برندها پیرامون محصولات گفتگو می کنند. اجتماعات برندهای آنلاین که محلی برای گفتگوی مشتریان در مورد محصولات فراهم می کنند، اخیرا رشد بی سابقه ای پیدا کرده است(جونگ و همکاران، 2014؛ هو، 2015).....

2-چارچوب مفهومی و فرضیه ها

2.1. CCB

مفهوم CCB از رفتار شهروندی سازمانی گرفته شده است. صاحبنظران به طور روزافزونی مشتریان را به عنوان "کارکنان پاره وقت" یک سازمان می شناسد(میلز و موریس، 1986؛ براون و همکاران، 2000). گراث(2005) رسما با وانمود کردن مشتریان به عنوان "کارکنان پاره وقت" مفهوم CCB را رسما مطرح نمود. مطابق نظر گراث(2005)، CCB یک ...

2.2. حمایت اجتماعی

2.3. مدل مفهومی

2.4. فرضیه ها

3.روش شناسی

3.1. جمع آوری داده ها

3.2. مقیاس اندازه گیری

4. نتایج

4.1. مدل اندازه گیری

4.2 مدل ساختاری

4.3 تحلیل متغیر تعدیل گر

5.بحث و بررسی

6.نتیجه گیری، تلویحات و محدودیتها

7. منابع

 

 


قیمت مقاله لاتین: رایگان  
قیمت ترجمه فارسی مقاله: 23,000  تومان

فرم سفارش و خرید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
توضیحات:
اعداد زیر را وارد کنید.

نکات قابل توجه

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد، ضمن اینکه همزمان، لینک دانلود فایل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود. که لازم است برای این امکان، آدرس ایمیل را در محل مربوطه به طور صحیحی وارد نمایید.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها ایرادات مورد نظر قابل اصلاح است. توضیحات و مشخصات فایلهایی ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط پارس پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: