دانلود ترجمه مقاله  Customer participation, value co-creation and customer loyalty – A case of airline online check-in system

دانلود ترجمه مقاله Customer participation, value co-creation and customer loyalty – A case of airline online check-in system

نام مقاله:
Customer participation, value co-creation and customer loyalty – A case of airline online check-in system
نام نویسندگان:
Ching-Fu Chen, , Jing-Ping Wang
مجله:
Computers in Human Behavior Volume 62, September 2016, Pages 346–352
سال انتشار:
2016
تعداد صفحات مقاله:
6
تعداد صفحات ترجمه فارسی
12
Abstract:

Abstract

Information communication technologies and self-service technologies, such as self-check-in kiosks or online check-in systems, are widely used in the air transport industry. This study proposes a conceptual model to investigate the relationships among customer participation, co-created values and customer loyalty in an air transport context, and empirically tests the model by using questionnaire survey data collected from Taiwanese airline passengers. In particular, three perceived values (i.e. enjoyment value, economic value and relational value) are specified to represent the passengers' co-created values. The empirical results support the following hypotheses. Customer participation in using an online check-in system is positively related to all three values, which further lead to satisfaction with respect to the system. System satisfaction is also related to satisfaction with respect to the company, and both system satisfaction and company satisfaction have positive effects on customer loyalty.

Keywords

  • Self-service technology;
  • Co-created values;
  • Customer participation;
  • Customer satisfaction;
  • Customer loyalty;
  • Airline
توضیحات:
ترجمه مقاله Customer participation, value co-creation and customer loyalty – A case of airline online check-in system در 12صفحه فارسی در قالب فایل Word همراه با اصل مقاله لاتین آماده شده است. این مقاله توسط مترجمان حرفه ای ترجمه شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.


فرم ثبت سفارش ترجمه مقاله

نام و نام خانوادگی:
 
شماره تماس:
آدرس ایمیل:
زمان تحویل به روز:
:توضیحات
بخشهایی از این مقاله که مایل نیستید ترجمه شوند(در صورتی که مایل نیستید بخشها یا صفحاتی از این مقاله ترجمه شوند، آنها را در کادر زیر مشخص کنید. در اینصورت هزینه ترجمه مقاله کمتر خواهد شد).



اعداد زیر را وارد کنید.
 

نکات قابل توجه

  • در هنگام ثبت سفارش اطلاعات تماس بخصوص شماره همراه را به دقت وارد فرمایید تا هزینه ترجمه و زمان تحویل از طریق اطلاعات تماس مقدور شود.
  • مبنای محاسب هزینه ترجمه به صورت کلمه ای و بر اساس زمان تحویل می باشد. در سفارشات عادی هزینه ترجمه کلمه ای 10 تومان می باشد. و سفارشات فوری بر اساس زمان تحویل متغیر است.
  • سفارش عادی سفارشی است که که با ترجمه روزانه 1000(هزار کلمه) قابل آماده سازی باشد)
  • بعد از اعلام هزینه ترجمه و زمان آماده سازی آن و در صورت تمایل، 50 درصد هزینه ترجمه کل مقاله به عنوان بیعانه دریافت خواهد شد.
  • ترجمه مقاله به صورت روان و توسط مترجم حرفه ای و در قالب فایل WORD صورت می گیرد.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: