دانلود ترجمه مقاله  Modelling and Investigating the relationship of after sales service quality with customer satisfaction, retention and loyalty – A case study of home appliances business - مدل سازی و بررسی رابطه ی کیفیت خدمات پس از فروش با رضایت مشتری، ح

دانلود ترجمه مقاله Modelling and Investigating the relationship of after sales service quality with customer satisfaction, retention and loyalty – A case study of home appliances business - مدل سازی و بررسی رابطه ی کیفیت خدمات پس از فروش با رضایت مشتری، ح

نام مقاله:
Modelling and Investigating the relationship of after sales service quality with customer satisfaction, retention and loyalty – A case study of home appliances business
نام نویسندگان:
S. Muralia, , S. Pugazhendhib, C. Muralidharan
مجله:
Journal of Retailing and Consumer Services Volume 30, May 2016, Pages 67–83
سال انتشار:
2016
تعداد صفحات مقاله:
16
تعداد صفحات ترجمه فارسی
22
Abstract:

Abstract

After sales services (ASS) are activities that take place after the purchase of the product by customers and are devoted to supporting customers in the use and disposal of goods. ASS can create sustainable relationships with customers and contribute significantly to customer satisfaction. The purpose of this study is to evaluate the ASS quality by measuring the level of customer satisfaction (CS), customer retention (CR) and customer loyalty (CL) through the SERVQUAL dimensions comprising of ASS attributes and also to check which such ASS-based dimensions of SERVQUAL needs to be focused more on improving the quality of ASS with the consideration of firms involved in manufacturing the home appliances. For this purpose research models were proposed to examine the influence of ASS attributes on CS, CR and CL for three different products such as Gas Stove, Water Purifier and Mixer Grinder from the home appliances sector and tested by multiple regression analyses on data collected through the structured survey questionnaire, with a five-point Likert scale. The study has demonstrated the application of multiple regression analysis in studying the influence of ASS attributes on CS, CR and CL, and the results of the study have helped in analysing the performance of the case companies so as to devise suitable strategies in improving CS, CR and CL.

Keywords

  • After sales service;
  • Customer satisfaction;
  • Customer retention;
  • Customer loyalty;
  • Service winner;
  • Service qualifier
توضیحات:

ترجمه مقاله Modelling and Investigating the relationship of after sales service quality with customer satisfaction, retention and loyalty – A case study of home appliances business (مدل سازی و بررسی رابطه ی کیفیت خدمات پس از فروش با رضایت مشتری، حفظ و وفاداری - یک مطالعه موردی از کسب و کار لوازم خانگی) در 22صفحه فارسی در قالب فایل Word همراه با اصل مقاله لاتین آماده شده است. این مقاله توسط مترجمان حرفه ای ترجمه شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.

چکیده
خدمات پس از فروش فعالیت هایی هستند که پس از خرید محصول توسط مشتریان انجام می شود و  برای حمایت از مشتریان در استفاده و مصرف کالاها اختصاص داده شده است. خدمات پس از فروش می تواند روابط پایدار با مشتریان ایجاد کند و به طور قابل توجهی به رضایت مشتری کمک می کند. هدف از این مطالعه، ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش  با اندازه گیری سطح رضایت مشتری ، حفظ مشتری و وفاداری مشتری از طریق ابعاد SERVQUAL متشکل از ویژگی های خدمات پس از فروش بود و همچنین بررسی اینکه چه ابعاد مبتنی بر خدمات پس از فروش  از SERVQUAL نیاز به تمرکز بیشتر روی بهبود کیفیت خدمات پس از فروش  با در نظر گرفتن شرکت هایی که در تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند، دارند. برای این منظور مدل های تحقیقاتی برای بررسی تأثیر ویژگی های خدمات پس از فروش  در رضایت مشتری ، حفظ مشتری  و وفاداری مشتری  در سه محصول متفاوت از قبیل اجاق گاز، تصفیه آب و مخلوط کن از بخش خانگی لوازم خانگی و با تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه بر روی داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه نظرسنجی ساختاری با مقیاس لیکرت پنج نقطه ای ارائه شده است. این مطالعه کاربرد تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه در مطالعه ی تاثیر ویژگی های خدمات پس از فروش  در رضایت مشتری ، حفظ مشتری  و وفاداری مشتری  را نشان داده است و نتایج این مطالعه در تجزیه و تحلیل عملکرد شرکتها برای طراحی استراتژی مناسب در بهبود رضایت مشتری ، حفظ مشتری  و وفاداری مشتری  مورد استفاده قرار گرفته است.
کلید واژه ها: خدمات پس از فروش، رضایت مشتری، حفظ مشتری، وفاداری مشتری، برنده ی خدمات، واجد شرایط کننده ی خدمات


قیمت مقاله لاتین: رایگان  
قیمت ترجمه فارسی مقاله: 50,000  تومان

فرم سفارش و خرید

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
 
آدرس ایمیل:
توضیحات:
اعداد زیر را وارد کنید.

نکات قابل توجه

  • به محض انجام پرداخت موفق، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد، ضمن اینکه همزمان، لینک دانلود فایل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود. که لازم است برای این امکان، آدرس ایمیل را در محل مربوطه به طور صحیحی وارد نمایید.
  • کیفیت تمامی فایلها تضمین شده است و در صورت وجود نواقص در فایلها ایرادات مورد نظر قابل اصلاح است. توضیحات و مشخصات فایلهایی ذکر شده است.
  • پرداختها از طریق درگاه واسط پارس پال و در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب مقدور می باشد
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: