ترجمه مقاله Modelling and Investigating the relationship of after sales service quality with customer satisfaction, retention and loyalty – A case study of home appliances business (مدل سازی و بررسی رابطه ی کیفیت خدمات پس از فروش با رضایت مشتری، حفظ و وفاداری - یک مطالعه موردی از کسب و کار لوازم خانگی) در 22صفحه فارسی در قالب فایل Word همراه با اصل مقاله لاتین آماده شده است. این مقاله توسط مترجمان حرفه ای ترجمه شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.
چکیده
خدمات پس از فروش فعالیت هایی هستند که پس از خرید محصول توسط مشتریان انجام می شود و برای حمایت از مشتریان در استفاده و مصرف کالاها اختصاص داده شده است. خدمات پس از فروش می تواند روابط پایدار با مشتریان ایجاد کند و به طور قابل توجهی به رضایت مشتری کمک می کند. هدف از این مطالعه، ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش با اندازه گیری سطح رضایت مشتری ، حفظ مشتری و وفاداری مشتری از طریق ابعاد SERVQUAL متشکل از ویژگی های خدمات پس از فروش بود و همچنین بررسی اینکه چه ابعاد مبتنی بر خدمات پس از فروش از SERVQUAL نیاز به تمرکز بیشتر روی بهبود کیفیت خدمات پس از فروش با در نظر گرفتن شرکت هایی که در تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند، دارند. برای این منظور مدل های تحقیقاتی برای بررسی تأثیر ویژگی های خدمات پس از فروش در رضایت مشتری ، حفظ مشتری و وفاداری مشتری در سه محصول متفاوت از قبیل اجاق گاز، تصفیه آب و مخلوط کن از بخش خانگی لوازم خانگی و با تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه بر روی داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه نظرسنجی ساختاری با مقیاس لیکرت پنج نقطه ای ارائه شده است. این مطالعه کاربرد تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه در مطالعه ی تاثیر ویژگی های خدمات پس از فروش در رضایت مشتری ، حفظ مشتری و وفاداری مشتری را نشان داده است و نتایج این مطالعه در تجزیه و تحلیل عملکرد شرکتها برای طراحی استراتژی مناسب در بهبود رضایت مشتری ، حفظ مشتری و وفاداری مشتری مورد استفاده قرار گرفته است.
کلید واژه ها: خدمات پس از فروش، رضایت مشتری، حفظ مشتری، وفاداری مشتری، برنده ی خدمات، واجد شرایط کننده ی خدمات