دانلود ترجمه مقاله  The effects of perceived service quality on repurchase intentions and subjective well-being of Chinese tourists: The mediating role of relationship quality

دانلود ترجمه مقاله The effects of perceived service quality on repurchase intentions and subjective well-being of Chinese tourists: The mediating role of relationship quality

نام مقاله:
The effects of perceived service quality on repurchase intentions and subjective well-being of Chinese tourists: The mediating role of relationship quality
نام نویسندگان:
Lujun Sua, , Scott R. Swansonb, , , Xiaohong Chen
مجله:
Tourism Management Volume 52, February 2016, Pages 82–95
سال انتشار:
2016
تعداد صفحات مقاله:
13
تعداد صفحات ترجمه فارسی
26
Abstract:

Abstract

The current study provides and tests an integrated model that examines two relationship quality constructs (overall customer satisfaction, customer-company identification) as mediating variables between Chinese tourists' lodging service quality perceptions and two outcomes (repurchase intentions, subjective well-being). The results of a study with domestic Chinese hotel guests (n = 451) provide support for the proposed model. Specifically, the results indicate that overall customer satisfaction fully mediates the relationship between perceived service quality and repurchase intentions and subjective well-being, respectively. Customer-company identification partially mediates the relationship between perceived service quality and repurchase intentions and subjective wellbeing, respectively. We provide empirical validation that customers do, indeed, identify with hospitality providers, and this, in-turn, provides positive consequences for both the service provider (i.e., repurchase intentions) and the customer (i.e., subjective well-being). Managerial implications are provided, limitations noted, and future research directions suggested.

Keywords

  • Service quality;
  • Customer satisfaction;
  • Customer-company identification;
  • Repurchase intentions;
  • Subjective well-being
توضیحات:
ترجمه مقاله The effects of perceived service quality on repurchase intentions and subjective well-being of Chinese tourists: The mediating role of relationship quality در 26صفحه فارسی در قالب فایل Word همراه با اصل مقاله لاتین آماده شده است. این مقاله توسط مترجمان حرفه ای ترجمه شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.


فرم ثبت سفارش ترجمه مقاله

نام و نام خانوادگی:
 
شماره تماس:
آدرس ایمیل:
زمان تحویل به روز:
:توضیحات
بخشهایی از این مقاله که مایل نیستید ترجمه شوند(در صورتی که مایل نیستید بخشها یا صفحاتی از این مقاله ترجمه شوند، آنها را در کادر زیر مشخص کنید. در اینصورت هزینه ترجمه مقاله کمتر خواهد شد).



اعداد زیر را وارد کنید.
 

نکات قابل توجه

  • در هنگام ثبت سفارش اطلاعات تماس بخصوص شماره همراه را به دقت وارد فرمایید تا هزینه ترجمه و زمان تحویل از طریق اطلاعات تماس مقدور شود.
  • مبنای محاسب هزینه ترجمه به صورت کلمه ای و بر اساس زمان تحویل می باشد. در سفارشات عادی هزینه ترجمه کلمه ای 10 تومان می باشد. و سفارشات فوری بر اساس زمان تحویل متغیر است.
  • سفارش عادی سفارشی است که که با ترجمه روزانه 1000(هزار کلمه) قابل آماده سازی باشد)
  • بعد از اعلام هزینه ترجمه و زمان آماده سازی آن و در صورت تمایل، 50 درصد هزینه ترجمه کل مقاله به عنوان بیعانه دریافت خواهد شد.
  • ترجمه مقاله به صورت روان و توسط مترجم حرفه ای و در قالب فایل WORD صورت می گیرد.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: