دانلود ترجمه مقاله آی اس آی  The influence of negative urgency, attentional bias, and emotional dimensions on palatable food consumption

دانلود ترجمه مقاله آی اس آی The influence of negative urgency, attentional bias, and emotional dimensions on palatable food consumption

نام مقاله:
The influence of negative urgency, attentional bias, and emotional dimensions on palatable food consumption
نام نویسندگان:
Kendra Davis Becker, Sarah Fischer, Gregory T. Smith, Joshua D. Miller
مجله:
Appetite ، Volume 100
سال انتشار:
2016
تعداد صفحات مقاله:
8
تعداد صفحات ترجمه فارسی
16
Abstract:

We tested a theoretical model concerning the role of attentional bias and negative affect in food consumption that offers important advances. We hypothesized that the effects of negative affect manipulations on food consumption vary as a function of trait levels of negative urgency (NU; tendency to act impulsively when distressed), and attentional bias and that the roles of emotional arousal and negative emotional valence differ and should be studied separately. 190 undergraduate women were randomly assigned to either an anger or neutral mood condition. Women in both conditions completed the Food Stroop, in which the presentation of food and neutral words were counterbalanced. After the task, participants were given the opportunity to eat mandarin oranges and/or chocolate candy while the experimenter was out of the room. The type and quantity of food consumed was counted after the participant departed. As hypothesized, the roles of emotional arousal and valence differed and the effect of the induced emotion was moderated by NU. Women high in NU who experienced emotional arousal were more likely to eat candy and consumed more candy than other women. Emotional valence had no effect on candy consumption. Neither increases in emotional arousal or emotional valence influenced attentional bias to food cues. Attentional bias was also unrelated to food consumption. The impact of negative mood inductions on palatable food consumption appears to operate through emotional arousal and not negative emotional valence, and it may operate primarily for women high in NU.

توضیحات:
ترجمه مقاله آی اس آی The influence of negative urgency, attentional bias, and emotional dimensions on palatable food consumption در 16صفحه فارسی در قالب فایل Word همراه با اصل مقاله لاتین آماده شده است. این مقاله توسط مترجمان حرفه ای ترجمه شده است. کیفیت ترجمه تضمین شده است.


فرم ثبت سفارش ترجمه مقاله

نام و نام خانوادگی:
 
شماره تماس:
آدرس ایمیل:
زمان تحویل به روز:
:توضیحات
بخشهایی از این مقاله که مایل نیستید ترجمه شوند(در صورتی که مایل نیستید بخشها یا صفحاتی از این مقاله ترجمه شوند، آنها را در کادر زیر مشخص کنید. در اینصورت هزینه ترجمه مقاله کمتر خواهد شد).



اعداد زیر را وارد کنید.
 

نکات قابل توجه

  • در هنگام ثبت سفارش اطلاعات تماس بخصوص شماره همراه را به دقت وارد فرمایید تا هزینه ترجمه و زمان تحویل از طریق اطلاعات تماس مقدور شود.
  • مبنای محاسب هزینه ترجمه به صورت کلمه ای و بر اساس زمان تحویل می باشد. در سفارشات عادی هزینه ترجمه کلمه ای 10 تومان می باشد. و سفارشات فوری بر اساس زمان تحویل متغیر است.
  • سفارش عادی سفارشی است که که با ترجمه روزانه 1000(هزار کلمه) قابل آماده سازی باشد)
  • بعد از اعلام هزینه ترجمه و زمان آماده سازی آن و در صورت تمایل، 50 درصد هزینه ترجمه کل مقاله به عنوان بیعانه دریافت خواهد شد.
  • ترجمه مقاله به صورت روان و توسط مترجم حرفه ای و در قالب فایل WORD صورت می گیرد.

فرم ثبت نظرات

نام و نام خانوادگی:
 
آدرس ایمیل:
   
:نظر شما
 

نظرات کاربران: